مهدی‌شهر میزبان نخستین «رویداد گنج» در استان سمنان شد

مسئول حرکت‌های جهادی بنیاد علوی کشور با بیان اینکه نخستین «رویداد گنج» استان سمنان در مهدی‌شهر برگزار شد، گفت: ارائه طرح‌های خلاقانه گروه‌های جهادی موضوع این طرح است.

یخچالی با بیان اینکه این رویداد برای نخستین بار در استان سمنان برگزار شد، بیان کرد: این رویداد ویژه گروه‌های جهادی و همچنین ارائه طرح‌های مسئله محوری توسط آنها است.

وی با بیان اینکه این رویداد ویژه فعالان جهادی است، افزود: پرورش و حمایت از ایده‌های خلاقانه جهادی محور برگزاری رویداد گنج محسوب می‌شود.

مسئول حرکت‌های جهادی بنیاد علوی کشور با بیان اینکه قرار است رویداد مذکور در همه استان‌های کشور برگزار شود، گفت: در استان سمنان این رویداد به مدت دو روز در شهرستان مهدی شهر برگزار و گروه‌های جهادی طرح‌ها و ایده‌هایشان را ارائه می‌کنند.

یخچالی با بیان اینکه ۱۶۰ طرح خلاقانه از گروه‌های جهادی استان سمنان به دبیرخانه مرکزی رویداد در بنیاد علوی ارسال شده است تصریح کرد: از این بین ۸۰ طرح برگزیده و به رویداد استان سمنان برای ارائه راه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های گروه‌های جهادی در این رویداد بازبینی و نقاط ضعف و قوت آنها توسط داوران بررسی خواهد شد، بیان کرد: ایده‌های خلاقانه پذیرفته شده در راستای اقدامات جهادی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مسئول حرکت‌های جهادی بنیاد علوی کشور درباره نوع حمایت از این طرح‌ها، توضیح داد: اعطای تسهیلات بلاعوض و کم بهره در کنار موضوعاتی مانند آموزش توسعه و پرورش طرح‌ها و کمک به رفع مشکلات برای اجرایی شدن آنها در استان‌های کشور از جمله حمایت‌ها محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.