سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بر لزوم همکاری و حمایت همه‌جانبه مسئولان از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان تاکید کرد.

منصور مهرزاد در نشست با فرماندار شهرستان سنندج گفت: نقاط مختلفی در استان وجود دارد که برای توسعه صنعت گردشگری بسیار مستعد است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان اظهار کرد: تمام دغدغه این مجموعه توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری و افزایش حجم سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی است.

او با اشاره به تمایل سازمان یونیدو به سرمایه‌گذاری در کردستان و ایجاد اشتغال برای یک‌هزار نفر در حوزه صنایع‌دستی افزود: برای تحقق این مهم نیازمند حمایت و همکاری مسئولان ارشد استان و شهرستان هستیم.

مهرزاد همچنین در خصوص تملک بنا‌های تاریخی در هسته مرکزی شهرستان سنندج عنوان کرد: رویکرد اصلی ما ترغیب بخش خصوصی برای زنده نگهداشتن حیات این میراث ارزشمند است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: از هر ایده و پیشنهادی که بتواند در زمینه توسعه گردشگری و رونق صنایع‌دستی استان موثر باشد، استقبال و حمایت ویژه می‌شود.

فرماندار شهرستان سنندج نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته سرپرست جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، بر استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر تاریخی و فرهنگی سنندج تاکید کرد.

حسن عسکری گفت: توسعه گردشگری این شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و جامع و همکاری و همراهی دستگاه‌های مرتبط است.

او یادآور شد: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب و تعامل هرچه بیشتر، نقاط ضعف و قوت این حوزه شناسایی و در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مهمانان و گردشگران گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.