کمبود خط ویژه اتوبوس‌های تندرو در بزرگراه همت گلایه تهرانی‌ها شد

راه اندازی خط ویژه و اتوبوس های تندرو در بزرگراه شهید همت درخواست پایتخت نشین ها شد.

این روز‌ها که آلودگی هوا به عنوان موضوع مهم به ویژه در کلانشهر‌ها شده است، ترافیک شهری مشکلات شهروندان را دوچندان کرده است وغلظت آلاینده‌های هوا را افزایش داده است. این موضوع علاوه براینکه کیفیت زندگی افراد را کاهش داده، موجب اتلاف وقت و به خطر افتادن سلامتی انسان‌ها نیز می‌شود. مدتی است که ترافیک به ویژه در کلانشهر تهران افزایش پیدا کرده است، بنابراین راه اندازی خطوط ویژه اتوبوس و گسترش خطوط مترو‌ها ضروری به نظر می‌رسد.
بزرگراه شهید همت یکی از اتوبان‌های پرتردد شهر تهران است که رانندگان اغلب اوقات با ترافیک‌های سنگینی در این محدوده مواجه هستند. اما این بزرگراه با وجود حجم ترافیکی که دارد، عده‌ای بر این باورند که در این بزرگراه از خطوط اتوبوسرانی کمی برای شهروندان برخوردار است و آن‌ها به ناچار مجبور هستند از خودرو‌های شخصی خود استفاده کنند.
شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از این موضوع، پیشنهاد راه اندازی خط ویژه اتوبوس در این محدوده را داد.

متن پیام شهروند خبرنگار

بزرگراه شهید زین‌الدین، شهید همت و شهید خرازی از شرقی‌ترین محور تهران در جاجرود به آخرین نقطه شهر در غرب تهران وردآورد به طول بیش از ۵۰ کیلومتر طولانی‌ترین بزرگراه ترافیکی شهری کشور بوده که از مناطق ۴، ۳، ۲، ۵ و ۲۲ گذشته و در طول مسیر خود، تمامی شریان‌های شمالی جنوبی تهران را قطع می‌نماید. ترافیک سنگین این مسیر موجب اتلاف انرژی، زمان و وقت زیاد از شهروندان، آلودگی هوا، استهلاک خودرو‌ها بوده و درخواست داریم راه‌اندازی سامانه اتوبوس‌های تندرو و ایجاد خط ویژه در این مسیر را تسریع نمایید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار