حجت الاسلام عادل پور با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به گرانی های اخیر در بازار گفت : سه قوه فکری برای گرانی ها کنند.

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت : گرانی های اخیر مردم را مکدر کرده است که نیاز است سه قوه فکری برای این گرانی ها کنند و در مقابل کم کاری ها بایستند.

به گفته او دولت در اوج تنگنا به ویژه تحریم ها کارهای بزرگی انجام داده است و افزایش یارانه ها و افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان از اقدامات خوب آن بود.

حجت الاسلام عادل پور گفت: امروز آمریکا به شدت از موفقیت های ایران عصبانی و دیوانه شده است و به جنون تحریم رسیده است و این نشان می‌دهد حرکت مسئولان ما حرکت درستی بوده که امریکا را امروز اینگونه عصبانی و به استیصال رسانده است.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به پیش رو بودن سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی گفت: این راه برای باسواد کردن جامعه باید ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام عادل پور همچنین از اقدامات شهرداری برای لایروبی کانال های آب تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد در بارندگی شاهد گرفتگی معابر نباشیم.

او با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا گفت: الحمدلله مجالس روضه خوانی و عزاداری فاطمه زهرا در شهرستان خرمشهر در حال برگزاری و انشاءالله در هفته آینده شاهد اوج این برنامه ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.