مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال و بختیاری از برگزاری میز خدمت این دستگاه در روستای مصطفی آباد خبر داد.

حسین تراکمه اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف صندوق بیمه اجتماعی، ثبت نام بیمه بازنشستگی، بهره‌مندی از ۷۰ درصد سهم کمک دولت و تمدید حق بیمه میز خدمت این دستگاه در روستای مصطفی آباد برگزار شد.

وی افزود: پاسخگویی به سوالات بیمه‌ای مردم به منظور خدمت رسانی و جذب متقاضیان عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از جمله خدماتی است که در این میز خدمت صورت گرفت و منجر به استقبال مطلوب مردم این روستا شد.


بیشتر بخوانید


تراکمه اضافه کرد: ایجاد سابقه بیمه، پرداخت حقوق بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان، نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای و امکان عضویت برای همه آقایان و خانم‌های ۱۸ تا ۵۰ سال از جمله مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

وی گفت: حق بیمه ماهیانه حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۲۳ هزار تومان در ماه است و دو برابر حق بیمه نیز از سوی دولت پرداخت می‌شود.

تراکمه تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ هزار و ۲۷۲ نفر از مردم استان زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۰ میز خدمت این صندوق در چهارمحال و بختیاری برپا شده است و برنامه ریزی‌های لازم برای برپایی حداکثری آن در استان به منظور تشریح خدمات مختلف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و جذب افراد جدید اندیشیده شده است.

تراکمه با اشاره به وجود ۳۰ کارگزاری فعال در استان ادامه داد: اصلاح و ساماندهی کارگزاران در چهارمحال و بختیاری نیز صورت خواهد گرفت.

در ادامه بیننده تصاویر میز خدمت برگزار شده در روستای مصطفی آباد باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار