رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام:

رانندگان با تجهیزات ایمنی و زمستانی تردد کنند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ایلام با اشاره به بارش باران در تمامی محور‌های مواصلاتی گفت: رانندگان با تجهیزات ایمنی و زمستانی تردد کنند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: براساس اعلام اداره هواشناسی از دیروز تمامی محور‌های مواصلاتی با بارش باران همراه است و به همین دلیل احتمال لغزنده بودن جاده‌ها و معابر وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمام محور‌های استان باز بوده و عبور و مرور در آن‌ها جریان دارد افزود: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند تا انشاء الله بدون هیچ گونه حادثه‌ای به مقصد‌های خود برسند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام ضمن قدردانی از همکاری و همراهی رانندگان با ماموران پلیس راه تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ اداره کل راهداری تماس گرفته و از وضعیت جوی راه‌ها مطلع شوند ضمن اینکه تمامی ماموران پلیس راه و پاسگاه‌های پلیس راه در جاده‌ها و محور‌های اصلی و فرعی استان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند.

وی بیان کرد: از رانندگان می‌خواهیم خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایی و زنجیر چرخ تجهیز نمایند و در صورت امکان از سفر‌های غیر ضروری خوداری کنند.

سرهنگ  کهزادی  بیان کرد: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و بخصوص اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.