قزوین خواستار میزبانی مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان شد

رییس هیات کشتی استان قزوین گفت: با توجه به قهرمانی تیم پترو پالایش بلیش تاکستان، این استان خواستار میزبانی مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان است.

حسین یکتایی رییس هیات کشتی استان گفت: قزوین از گذشته‌های بسیار دور مهد کشتی گیران المپیکی، جهانی و آسیایی از جمله مرحوم مهدی یعقوبی، مرحوم شعبان بابااولادی، رضا لایق، عباس شاهوردی، احسان لشکری و بسیاری از نامداران دیگر این رشته بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه طی سال‌های گذشته و به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا، ورزش‌های سالنی از جمله کشتی به علت عدم برگزاری مسابقات و اردو‌های آمادگی، با اقبال قابل قبولی روبرو نبودند و به همین علت این استان نتوانسته طی این مدت عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

یکتایی خاطرنشان کرد: با توجه به تیم مدیریتی جدید هیات کشتی استان و با پیگیری‌های به عمل آمده توانستیم بخش خصوصی را متقاعد به تیم داری در مسابقات لیگ برتر کشتی کنیم و خوشبختانه تیم پترو پالایش بلیش تاکستان با حضور مقتدرانه خود در این رقابت‌ها امسال توانست عنوان قهرمانی را به نام خود کند.

رییس هیات کشتی استان قزوین ادامه داد: با توجه به سابقه قزوین در امر برگزاری مسابقات بین المللی از جمله جام جهانی کودک، مسابقات بین المللی جام تختی و شاهد، در حال حاضر نیز آمادگی برپایی رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان را نیز داریم و برای این موضوع آمادگی خود را به فدراسیون کشتی اعلام کرده ایم.

یکتایی با اشاره به اینکه حمایت کننده مالی برای برگزاری این مسابقات نیز آمادگی خود را اعلام کرده، اضافه کرد: امیدواریم با مساعدت و حمایت مسوولان فدراسیون کشتی و استان بتوانیم میزبانی این رقابت‌های مهم جهانی که همه ساله با حضور پنج تیم تراز اول جهان برگزار می‌شود را برعهده بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار