مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۵ میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق سیگار خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: مقادیر زیادی از انواع سیگارت‌های خارجی از یک خودروی سمند در شهر شیراز کشف و ضبط شد.

سالاری ارزش سیگار‌های مکشوفه را بالغ بر ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محموله مکشوفه به ظن قاچاق توقیف و پرونده‌ای نیز جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به بازجویی از راننده سمند و انجام تحقیقات در این رابطه گفت: با محرز شدن غیرقانونی بودن سیگارت‌های مکشوفه، شعبه هفتم تعزیرات حکومتی شیراز حکم به جریمه ۵ میلیارد ریالی متهم، ضبط خودروی سمند و سیگارت‌های مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.

تشکیل ۱۷۶ پرونده تخلفات در گشت‌های مشترک آذرماه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تشدید گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری دستگاه‌های نظارتی خبر داد و گفت: در ماه گذشته بیش از ۵۸۰ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان انجام شده است.

او گفت: این بازرسی‌ها با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی نظارت ازجمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق‌های اصناف، شبکه‌های بهداشت و .. انجام و طی آن از واحد‌های صنفی، مراکز خدماتی، تولیدی و انبار‌های کالا در سطح استان بازرسی به عمل آمده است.

سالاری با اشاره به تشکیل ۱۷۶ پرونده تخلف در طی این بازرسی‌ها و جریمه ۴۵ میلیارد ریالی متخلفان گفت: در راستای اثربخشی هر چه بیشتر گشت‌های نظارتی مقرر شده تا پرونده‌های متشکله در این گشت‌ها به شعب ویژه‌ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: رسیدگی به شکایات سامانه ۱۳۵ در اولویت بازرسی‌ها در گشت‌های مشترک است از این رو از شهروندان تقاضا داریم تا گزارشات و شکایت خود را به این سامانه اعلام تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدام به عمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.