خیابان‌های اهواز پس از بارندگی‌ها دچار آبگرفتگی شدند؟

شهردار اهواز آخرین وضعیت خیابان‌های این کلانشهر پس از بارندگی‌ها و اقدامات انجام شده برای دفع آب‌های سطحی را تشریح کرد.

رضا امینی گفت: باتوجه به مقدماتی که فراهم کرده بودیم و با اجرای طرح ضربتی مشترک میان شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب خوزستان که از پارسال آغاز شده و درحال حاضر مراحل پایان را سپری می‌کند.

او می گوید: با شناسایی نقاط ۵۶ گانه در مرحله اول و با تمهیدات لازم در حداقل زمان مانداب شاهد آبگرفتگی جدی هستیم، این درحالی است که اداره کل هواشناسی خوزستان میزان بارندگی در ۴ ایستگاه شامل؛ دانشگاه نفت ۳۵.۹ میلیمتر، استانداری ۳۱.۴ میلیمتر، شهرداری منطقه ۶ اهواز ۲۸.۹ میلیمتر و فرهنگ شهر ۲۵ میلیمتر تا ساعت ۲۱ جمعه شب اعلام کرده است.

امینی می‌گوید: همه گروه‌های عملیاتی در آتش نشانی مناطق هشتگانه سازمان خدمات موتوری، شرکت آب و فاضلاب، اداره برق، استانداری، فرمانداری، معاون عمرانی استاندار و... در سطح شهر حضور دارند و در تلاش هستند که مانداب‌های حاصل از بارندگی را به حداقل ممکن برسانند.

شهردار اهواز گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر نفوذ آب به درون منازل نداشته ایم، اما باتوجه به میزان زیاد بارش ها، آب‌های سطحی دفع شوند تا مشکلی برای تردد مردم به وجود نیاید.

به گفته او نقاطی از جمله؛ کیانشهر، زیتون کارمندی در منطقه ۷، بلوار فنی و حرفه‌ای در منطقه ۸، خیابان‌های کسایی، کیان، انقلاب و همچنین تراکتورسازی و باهنر در منطقه ۶ دچار آبگرفتگی‌های جزئی شده اند و با استفاده از پمپاژ آب این موارد رفع شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.