همه راه‌های استان همدان باز است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران بجز محور گنجنامه-تویسرکان هیچ یک از محور‌های استان مسدود نیست.

 
جواد نگاهداری با بیان اینکه عملیات برفروبی و نمک‌پاشی در محور‌های استان همدان ادامه دارد، افزود: از روز جمعه ۲ دی ماه تا اکنون ۶ هزار و ۴۵۰ کیلومتر-باند از راه‌های استان برفروبی و نمک‌پاشی شده است و این عملیات همچنان ادامه دارد.

او تأکید کرد: این عملیات با ۲۰۰ نیروی راهدار، ۱۲۷ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و در ۳۵ راهدارخانه در قالب ۵۰ اکیپ حال در انجام است.

معاون راهداری استان همدان با بیان اینکه اولویت عوامل راهداری استان بازگشایی و پاکسازی محور‌های اصلی و فرعی و سپس روستایی است، تصریح کرد: در این مواقع باز بودن راه‌های شریانی از اهمیت خاصی برخوردار است به همین علت اولویت بازگشایی و روان‌سازی تردد با محور‌های اصلی و فرعی است تا خللی در روند حمل و نقل به وجود نیاید.

نگاهداری با اشاره به اینکه پس از بازگشایی محور‌های اصلی، راه‌های روستایی در اولویت دوم قرار دارد، افزود: در بازگشایی راه‌های روستایی نیز این اقدام به شکل اولویت‌بندی انجام شود، به این ترتیب که ابتدا محور‌هایی که بیشترین تعداد روستا در آن محور قرار دارد، بازگشایی شده و سپس عملیات بازگشایی سایر محور‌های روستایی انجام می‌شود.

برچسب ها: برف ، راهداری ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.