رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: «حمید حسام» راوی خاطرات رزمندگان همدانی همه‌جانبه در خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش است.

محمود مسگریان امروز در دیدار با حمید حسام راوی خاطرات رزمندگان همدانی با اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر آثار این خاطره‌نگار دوران دفاع مقدس، بیان کرد: حمید حسام در این برهه تاریخی همه جانبه در خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش بوده و امید است او  این راه درخشان و پر زحمت را ادامه دهد و جامعه از این آثار استفاده کند.

او ادامه داد: حضور نویسندگان توانمند و برجسته همدانی در حوزه ادبیات دفاع مقدس، افتخار بزرگی برای این دیار است که باید از این فرصت بی نظیر به نحو شایسته و مطلوب بهره برد.

سعید شهابی‌نیا،رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این دیدار با بیان اینکه از گذشته همواره به دنبال کتاب‌هایی از رشادت‌های فرماندهان و رزمندگان همدان بودیم، گفت: با نگارش کتاب‌های خوب در حوزه دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان و خانواده شهدا شاهد درخشش همدان در این عرصه هستیم.

او با اشاره به آثار شاخص «حمید حسام» در این حوزه، افزود: این خاطره‌نگار بزرگ به عنوان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس سال‌ها در این حوزه تلاش کرده است و  اکنون در همدان،  استان و کشور جزو شهر‌های شناخته شده در معرفی رزمندگان و بازگویی خاطرات و روایتگری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.