پایان کار هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به میزبانی کرمانشاه

هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه به میزبانی کرمانشاه، با تقدیر از مقالات برتر به کار خود پایان داد.

کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در آیین اختتامیه همایش که عصر امروز (سوم دی) برگزار شد، با بیان اینکه هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد چند خروجی مثبت داشت، گفت : امیدواریم دستاورد‌های این همایش را به صورت افزایش بهره‌وری، رونق تولید، ایجاد اشتغال، ثروت و رفاه برای مردم کرمانشاه شاهد باشیم.

کاشفی با اشاره به میزبانی کرمانشاه در دوره هفتم همایش تعامل صنعت و دانشگاه که طی دو روز اخیر برگزار شد، اظهار کرد: در این رویداد شاهد حضور بیش از ۸۰ مهمان از سراسر کشور و دریافت ۲۰۰ مقاله بودیم که تعدادی از مقالات منتخب در پنل‌های تخصصی همایش ارائه شد.

وی تحقق دستاورد‌های همایش تعامل صنعت و دانشگاه را نیازمند پیگیری‌های بعدی دانست که در دستورکار است و اضافه کرد: این همایش چند خروجی مثبت داشت که آن را نسبت به دوره‌های گذشته متمایز و موفق کرده است.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران ارائه تجارب و دستاورد‌های شش دوره گذشته همایش را یکی از نقاط قوت همایش هفتم اعلام کرد و یادآور شد: یکی دیگر از نقاط قوت این همایش کاهش شکاف بین صنعت و دانشگاه بود که همیشه از آن گلایه داشتیم.

کاشفی اضافه کرد: در این همایش هم بخش تولید (شامل حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و ...) و هم بخش دانشگاه به تعامل و هم نظری دست یافتند و توقعاتی که از یکدیگر داشتند را مطرح کردند.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و دانشگاه رازی کرمانشاه به عنوان یکی از خروجی‌های مهم این همایش یاد کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه آموزش نیروی کار مورد نیاز صنایع از سوی دانشگاه‌ها است.

رئیس اتاق کرمانشاه از اهمیت تعامل صنعت و دانشگاه در دنیای امروز و با توجه به روند پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیا و کشور یاد و ابراز امیدواری کرد دستاورد‌های این همایش به سود اقتصاد استان و ایجاد ثروت و رفاه برای مردم کرمانشاه باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.