یک بازیگر تلویزیون و تئاتر گفت: تئاتر «شراره» توانسته جایش را در دل مخاطب باز کند و قرعه به نام من افتاد تا این نقش را بازی کنم.

نسرین نکیسا، بازیگر تلویزیون و تئاتر درباره نمایش «شراره» که از مجموعه تئاتر شهر به اجرا در می‌آید، در برنامه «تماشاخانه» رادیو جوان گفت: با وجود اینکه چند سال پیش آقای خاتمی تماس گرفت و از من خواست تا در نمایش «شراره» حضور داشته باشم، ولی این نمایش در شرایطی روی صحنه رفت که من نمی‌توانستم حضور داشته باشم. چون به دلیل مسائلی شرایطش را نداشتم.

بازیگر نمایش «شراره» با بیان اینکه بازیگری که در نقش من بازی می‌کرد، امکان حضور در تهران را نداشت، توضیح داد: اینجا بود که قرعه «شراره» به نام من افتاد. 

نکیسا درباره موضوع «شراره» که این‌روز‌ها از تئاتر شهر اجرا می‌شود، گفت: «شراره» درباره زنی است که عاشقانگی‌هایش از زمان اوایل جنگ را به تصویر می‌کشد. این درحالی است که با همسرش دو ماه بیشتر زندگی نکرده بودند.

به گفته وی، این نمایش حسی و دیالوگ‌ها ملموس و رئالیستی است. اینجاست که اثر به دل مخاطب می‌نشیند و «شراره» توانسته جایش را در دل مخاطب باز کند. 

پیش از این، سید علی تدین صدوقی، منتقد تئاتر در نقد «شراره» نوشته بود، این نمایش به آن بخش از تبعات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می‌پردازد که تا سالیان پس از جنگ ادامه داشته و دارد و قصه زنی را روایت می‌کند که پس از ازدواج، همسر سربازش به جبهه اعزام شده و شهید می‌شود. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار