پرتابگر دیسک کشورمان گفت: طبق برنامه مقرر شد مکاتباتی برای حضور مک ویلیکینز مربی آمریکایی ام در ایران صورت بگیرد.

احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان درباره وضعیت اردوی خود در کیش اظهار کرد: اردوی من در کیش ادامه دارد و مراحل آماده سازی ام را  برای حضور در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۳ سپری می‌کنم و این رقابت‌ها برای ورزش دو و میدانی حائز اهمیت است.

حدادی درباره بازدید هاشم صیامی از تمریناتش در اردوی کیش گفت: حضور رئیس فدراسیون دو و میدانی  در تمریناتم خوب است. به هر حال از کم و کاستی‌ها در اردوی من آگاه می‌شود و برایم شرایط بهتری فراهم می‌کنم تا با وضعیت بهتری بتوانم به تمرینات خود بپردازم.

او درباره وضعیت مک ویلکینز مربی آمریکایی اش بیان کرد: طی صحبتی که با رئیس فدراسیون دو و میدانی داشتم، قرار شد مکاتباتی  با مسئولان ورزش در مورد روند و فرایند حضور مک ویلکینز مربی آمریکایی در ایران شود.  قرار است صحبت‌هایی شود تا همه چیز به خوبی پیش برود و او در ایران در کار من باشد.

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: خدا را شکر روند تمریناتم به خوبی سپری می‌شود و روز به روز هم شدت تمریناتم بیشتر می‌شود و هم به فرم بهتری از آمادگی می‌رسم تا در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا بتوانم شاهد روند رو به رشدی از خودم باشم و بتوانم دوباره در آن مسابقات بهترین نتایج را بگیرم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار