معاون شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت : استان کرمانشاه یکی‌از استان‌های مقاصد اصلی سفر‌های مردم و بر سر راه عتبات و عالیات قرار گرفته است.

محمدرضا کدخدازاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برای استان مرزی کرمانشاه باید راه‌های مواصلاتی مختلفی پیش بینی کنیم، گفت : به جز راه‌های اصلی، مسیر‌های دیگری برای استان کرمانشاه پیش بینی شده که تسهیل سفر راحت و سالم برای مردم به ارمغان آید.

وی با بیان اینکه محور کنگاور - تویسرکان به طول ۹ کیلومتر نیاز به ارزیابی و تملک ارزیابی دارد، اظهار داشت: با هماهنگی که با مدیر کل مسکن و شهرسازی استان انجام شده، مقرر شد اعتباراتی که از محل عمومی یا محل سفر رییس جمهور برای محور کنگاور- تویسرکان اختصاص پیدا می‌کند برای مدیریت ارزیابی و تملک استفاده و بعد از آن پیمانکار اجرای پروژه را آغاز کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در محور کنگاور - نهاوند پیمانکار در دوره‌های گذشته مشغول به کار بوده و اجرای بخشی از مسیر به طول حدود سه کیلومتر انجام شده، تصریح کرد: در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار برای ادامه اجرای این محور هستیم.

کدخدازاده خاطرنشان کرد: بنا داریم امسال و سال آینده بودجه‌ای از محل توزان نیز برای این دو مسیر شریانی اختصاص دهیم.

وی احداث کمربندی هرسین را از مطالبات مهم مردم این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد این کمربندی از نظر قانونی مشکلی ندارد، ولی با توجه به ارزنده بودن اراضی مسیر و تملک آن‌ها نیاز به اختصاص اعتبار ویژه دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.