نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با طرح جدید کاهش مرخصی زایمان برای پزشکان زن مخالفت کرد.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت:در حال حاضر مرخصی برای پزشکان زن شش ماهه است که طرح جدید آن را به سه ماه کاهش می‌دهد در حالی که نیمی از پزشکان، زن هستند.

وی در ادامه با اشاره به قانون عفاف و حجاب هم گفت: امروز عفاف، حجاب و فرهنگ فاطمی در فتنه ترکیبی ۱۴۰۱ مورد تعرض قرار گرفته است و عده‌ای اغتشاشگر به دنبال هنجارشکنی در حوزه قوانین و مسایل شرعی، چون عفاف و حجاب و غوغاسالاری در جامعه هستند.

محمد بیگی افزود: در واقع آن‌ها به دنبال مخالفت با مردمسالاری دینی هستند و می‌خواهند با فرهنگ جامعه مقابله کنند.

وی اضافه کرد: تقاضای بسیاری از مردم و خانواده‌ها برای استحکام نهاد خانواده در جامعه، اجرای کامل قوانین حجاب و عفاف توسط دولت است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این اتفاق نیفند شاهد سرایت این هنجارشکنی به مراحل دیگر خواهیم بود لذا ضروری است برای صیانت از فرهنگ جامعه این قانون هرچه سریع‌تر مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمد بیگی افزود: حماسه هفت دیماه مردم قزوین در سال ۵۷ متاسفانه مظلوم واقع شده است. عظمت این رویداد تاریخی در پیش از انقلاب و جنایت رژیم پهلوی در کشتار و زیر گرفتن دانش آموزان و کودکان و مردم قزوین توسط تانک ها، به حدی بود که امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از ایستادگی مردم قزوین بر عدم پرداخت مالیات به رژیم منحوس ستمشاهی تاکید کردند. این واقعه تاریخی در قزوین، یک مرحله مهمی از قیام انقلابی مردم در سال ۵۷ به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: متاسفانه آنگونه که باید این برگ از تاریخ استان قزوین توسط متولیان فرهنگی و مسئولان مرتبط معرفی نشده است است و حتی علی رغم پیگیری‌ها ما به مانند سایر قیام‌های کشور موفق به دیدار با مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۷ دی قزوین نشده ایم لذا لازم است نهاد‌های فرهنگی بیشتر به آن بپردازند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل عدم تثبیت نرخ ارز و عدم یکپارچگی بازار ارز را در کشور شاهد هستیم و مردم از این موضوع گله‌مند و متاثر از آن هستند.

وی گفت: من از رئیس جمهور و دولت می‌خواهم به داد مردم برسند، اجازه ندهید این تورم‌های افسارگسیخته و بازار ارز بی سامان موجب ناامیدی و ناراحتی مردم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.