کشف ۱۷ قبضه سلاح در شهرستان زابل

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۱۷ قبضه سلاح و ۱۲۰ فشنگ غیر مجازدر شهرستان زابل خبر داد.

سردار محمد قنبری  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در هفته گذشته، با هدف افزایش امنیت شهروندان و پیشگیری از جرایم در شهرستان زابل به اجرا درآمد، جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در دستور کار پلیس آن شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: دراین راستا مأموران انتظامی زابل، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و میدانی طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند، ۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز به همراه ۱۲۰ عدد فشنگ مربوطه کشف کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۱۰ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

قنبری با اشاره به تبعات نگهداری سلاح غیرمجاز و رضایت‌مندی مردم از اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم قدردانی کرد و بیان داشت: چنین طرح‌هایی ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار