رفع فرایند‌های مزاحم در خدمت‌رسانی به مردم، معیار مهم ارزیابی مدیران است

استاندار اردبیل گفت: رفع فرایند‌های مزاحم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، از معیار‌های مهم ارزیابی مدیران خواهد بود.

سیدحامد عاملی در شورای اداری استان با اشاره به ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: با توجه به انجام ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، رفع فرایند‌های مزاحم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، از معیار‌های مهم ارزیابی مدیران خواهد بود.

استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین عملیاتی کردن مصوبات سفر‌های شهرستانی و میزان اطلاع‌رسانی اقدامات و ارتباط با مردم، از دیگر معیار‌های این ارزیابی است.

عاملی افزود: دور سوم سفر‌های شهرستانی در روز‌های آینده آغاز می‌شود که برگزاری ملاقات‌های مردمی با حضور مدیران کل برای حل مشکلات مردم به‌صورت رودررو از برنامه‌های این دور از سفر‌ها خواهد بود.

او تصریح کرد: در جریان این سفر‌ها لازم است مدیران کل بخشی از اختیار اداری را به حوزه‌های شهرستانی تفویض کنند تا در انجام خدمت‌رسانی به مردم بروکراسی‌ها و رفت‌وآمد اهالی به مرکز استان کاهش یابد.

استاندار اردبیل گفت: در جریان اتفاقات اخیر، مردم استان با وجود برخی نارضایتی‌های به‌حقی که دارند، اهداف دشمن را همراهی نکردند، اما در این میان، مسؤولان باید برای رفع مشکلات و نارضایتی‌های به‌حق مردم تلاش بیش‌تری کنند که هدف اصلی دولت سیزدهم، رفع با برنامه این مشکلات است.

عاملی تصریح کرد: باید حساب نارضایتی مردم را از اغتشاش، تخریب و تلاش دشمن برای براندازی تفکیک کنیم، و با تعهدی که به مردم داریم، به نگرانی‌های آن‌ها توجه کرده و تغییر و تحول در اقدامات و خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم.

او افزود: در خصوص اقدامات فرهنگی، از دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل انتظار بیش‌تری داریم که در این راستا باید ارائه یک برنامه منسجم فرهنگی از سوی این دستگاه‌ها مورد توجه باشد.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به رکود فعالیت‌های فرهنگی ناشی از بیماری کرونا در ۲/۵ سال اخیر، لازم است تمام سازمان‌های مردم‌نهاد در محلات احیا شوند و اقداماتی جدی در این حوزه انجام شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.