بیگ محمدی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) برنامه‌های مردمی مختلفی توسط اعضای ستاد پیشنهاد شده که از اهم آن‌ها می‌توان به اجرای طرح خانه مادری اشاره کرد.

مریم بیگ محمدی مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام اجرای طرح «خانه مادری» برای ترویج فرهنگ فاطمی را یکی از برنامه‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان ایلام اعلام کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) برنامه‌های مردمی مختلفی توسط اعضای ستاد پیشنهاد شده که از اهم آن‌ها می‌توان به اجرای طرح خانه مادری اشاره کرد.

وی در خصوص این طرح گفت: مادر به عنوان ستون و مدیر درونی خانواده است از این رو مفهوم خانه مادری برای محافل عزاداری ایام فاطمیه انتخاب شد تا هر کدام از حلقه‌ها و گروه‌های بانوان که می‌توانند در این زمینه با ایجاد محفل‌های مختلف جریان فاطمی را تحکیم و استحکام ببخشند در این طرح مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوعاتی از قبیل تبیین مکتب فاطمی و قیام حضرت زهرا (س)، تبیین جایگاه معنوی و سیاسی حضرت زهرا (س)، تبیین ولایت اجتماعی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا (س) بنیان گذار مکتب مقاومت و اعتراض در برابر انحراف در جامعه اسلامی، سبک زندگی حضرت زهرا (س)، مکتب تربیتی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا (س) الگوی حضور و مشارکت اجتماعی زن مسلمان و تلاش بانوان برای احیای خانه مادری (هیئت ما خانه مادری ماست) را در قالب: عکاسی، نقاشی، دلنوشته، پادکست، ویدئو، کلیپ، موشن و صوت به مدت ۱ الی ۳ دقیقه‌ای ارسال کنند.

وی افزود: به بانوان و دختران فعالی که بهترین و بیشترین آثار را در خصوص ایام فاطمیه ارسال کنند هدایایی از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.