رئیس انجمن کاراته هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: زیرساخت‌های میزبانی در استان خوزستان فراهم است و فقط نیاز به رغبت شرکت‌های پتروشیمی دارد.

حمیدرضا غفاری می‌گوید: تمام تلاشمان این بوده است که از ظرفیت دستگاه‌ها و ارگان‌ها مثل پتروشیمی‌ها و بانک‌ها بهره‌مند شویم تا در استان خوزستان میزبان مسابقات بین‌المللی باشیم.

او افزود: خوزستان حرف‌های زیادی برای گفتن در رشته کاراته دارد و با توجه به دسترسی که استان به کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس و نیز کشور‌های منطقه‌ای و اوراسیایی دارد، می‌توانیم میزبان خوبی برای رقابت‌های بین‌المللی در رشته کاراته کارگری باشیم.

آقای غفاری با بیان اینکه زیرساخت‌های این میزبانی در استان خوزستان فراهم است، ادامه داد: در صورتی که شرکت‌های پتروشیمی در استان خوزستان راغب به همکاری باشند، برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در استان برای آن‌ها چندان هزینه‌بر نخواهد بود و ما نیز همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس انجمن کاراته هیات ورزش کارگری خوزستان یادآور شد که جمعیت ورزش کاراته زیاد است و در خوزستان جمعیتی نزدیک به ۲۰ هزار نفر در کاراته کارگری مشغول به فعالیت هستند که با داشتن برنامه‌های مناسب و مدیریت ظرفیت‌های موجود می‌توانی رویداد‌های خوبی را در بخش استانی، کشوری و جهانی در استان خوزستان برگزار کرد.

این مقام مسئول همچنین گفت: ما قصد داریم از این پس نیز به صورت تخصصی‌تر در ورزش کاراته کارگری گام برداریم، زیرا تاکنون در ورزش کارگری لیگ کشوری نداشته‌ایم و همان‌طور که گفتم در حال پیگیری هستیم تا هر کدام از ۳۰ شهرستان استان خوزستان یک تیم برای حضور در لیگ کاراته استان آماده کنند که با برگزاری همین لیگ حدود ۷۰۰ کاراته‌کا فعال می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.