کشف کود‌های شیمیایی تقلبی و چوب قاچاق در آوج

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه پنجم دی ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت : ماموران انتظامی شهرستان آوج پس از رصد اطلاعاتی، از نگهداری و توزیع کودشیمیایی تقلبی توسط یکی از تعاونی‌های روستایی این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کارخود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از آن، ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی تقلبی فاقد کیفیت و استاندارد‌های لازم کشف و ۱ نفر رادر این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۳۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۸ تن چوب قاچاق در "آوج"

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت : ماموران انتظامی "کلانتری مرکزی" شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو کامیون بنزباری حامل چوب، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ علی زرینی افزود: در بازرسی از آن  ۸ هزارکیلوگرم چوب جنگلی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۴۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با هنجارشکنان جامعه، با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران درگام نخست پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با تشکیل تیم‌های عملیاتی به نقاط آلوده و جرم خیر اعزام و در بازرسی از آن، ۲ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک، ۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و تعدادی آلات و ادوات توزین موادمخدرکشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه دستگیری یک سارق سابقه دار از دیگر توفیقات اجرای این طرح است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار