رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: نظام مهندسی دیده‌بان حوزه ساخت و ساز‌های ایمن است و باید امین و مورد اعتماد مردم باشد.

ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در دیدار هیات رییسه دوره هشتم سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این سازمان مسوول برقراری امنیت در روند شهرسازی است، اظهار کرد: عمل به وظایف نقش بسزایی در کاهش جرایم مربوط به ساخت و ساز دارد.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری نهاد‌ها و ارگان‌ها برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، افزود: در همین راستا می‌توان از ظرفیت‌های نماینده دادگستری استان در شورای انتظامی نیز بهره‌مند شد.

رییس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی هم در این دیدار به رعایت قوانین ساخت و ساز در بافت‌های شهری تاکید کرد و گفت: در ساخت و ساز‌ها کلیه ضوابط و مقررات مهندسی ساختمان برای ارتقای ایمنی ساختمان‌ها باید رعایت شود.

یزدانشیر آذری کیا با تقدیر از مصوبه اخیر شورای حفظ حقوق بیت المال در خصوص ساماندهی املاک قولنامه‌ای و صدور مجوز ساخت برای زمین‌های قولنامه‌ای ادامه داد: سازمان نظام مهندسی آمادگی دارد همکاری موثر و مستمری را در طراحی و ساخت و ساز‌های زمین‌های قولنامه‌ای به عمل آورد که در همین راستا نیازمند تعامل بیشتر با مدیریت امور شهری برای تحقق اهداف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.