مراسم وداع با پیکر ۱۴ شهید دفاع مقدس امشب در ساری، نوشهر، چالوس و رامسر برگزار می‌شود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اعلام کرد پیکر‌های مطهر ۱۴ لاله زهرایی از شنبه سوم دی ماه در قالب دو کاروان در شرق و غرب استان مهمان مردم شهر‌های کلاردشت، تنکابن، گلوگاه، بهشهر، عباس آباد، نور، سوادکوه شمالی، فریدونکنار، میاندرود، جویبار و سیمرغ بودند.

مراسم وداع استانی با پیکر مطهر یازده شهید خوشنام امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای شهرستان ساری و مراسم وداع با پیکر مطهر سه شهید گمنام در نوشهر، چالوس و رامسر برگزار می‌شود.

مراسم تشییع استانی نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان امام (ره) ساری برگزار خواهد شد.

پیکر‌های مطهر ۴ شهید گمنام ساری پس از تشییع برای خاکسپاری به روستای سمسکنده، روستای طوقدار بخش رودپی، صدا و سیمای مرکز استان و میدان ولایت منتقل می‌شود.

مراسم تشییع و وداع با پیکر‌های مطهر هفت شهید گمنام نیز پس از مراسم استانی، در شهر‌های نکا، قائمشهر، آمل، بابل، بابلسر و محمودآباد برگزار خواهد شد.

۴۱۳ شهید گمنام در ۱۱۰ نقطه از مازندران آرام گرفتند که با خاکسپاری این شهدا مازندران میزبان پیکر ۴۲۷ شهید خوشنام خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.