فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۸ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۶ تیغه خشاب و ۲۵۶۰ انواع فشنگ جنگی در شهرستان ایرانشهر خبرداد.

سردار محمد قنبری  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ایرانشهر و در رصد اطلاعاتی و تخصصی پلیسی مبنی بر قاچاق سلاح جنگی در محور مواصلاتی خاش _ ایرانشهر یک تیم عملیاتی از مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان افزود: ماموران انتظامی مستقر حین رصد و کنترل محور مواصلاتی خودرو مورد نظر را شناسایی و تحت تعقیب خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: تیم عملیات پلیس ایرانشهر در یک اقدام ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از این خودرو تعداد ۸ قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه ۱۶تیغه خشاب و ۲۵۶۰ فشنگ جنگی کشف و ضبط و فرد قاچاق چی را دستگیر نمودند.

سردار قنبری در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، خاطر نشان کرد: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم است و پلیس در چارچوب قانون با این مساله با جدیت برخورد می‌کند و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه اقدام در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار