۱۰ لحظه ماندگار جام جهانی ۲۰۲۲ به انتخاب فیفا

پس از پایان بیست و دومین دوره از جام جهانی قطر، به مرور مهم‌ترین اتفاقات این تورنمنت پرحاشیه و خاطره انگیز خواهیم پرداخت.

در پایان بیست و دومین دوره از جام جهانی ۲۰۲۲  قطر، به مرور مهم‌ترین اتفاقات این تورنمنت پرحاشیه و خاطره انگیز خواهیم پرداخت.در این ویدیو ۱۰ لحظه ماندگار جام جهانی۲۰۲۲ به انتخاب فیفا را مشاهده می کنید.

اخراج ابوباکار پس از گلزنی

در آخرین بازی از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه G، تیم ملی کامرون به مصاف تیم ملی برزیل رفت و مقابل این تیم به پیروزی رسید. کامرون در طول بازی برابر برزیل عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و در نهایت در دقیقه ۹۲ توانست دروازه حریف قدرتمندش را توسط وینسنت ابوبکر باز کند.او بلافاصله پس از گلزنی پیراهنش را از تن درآورد و با توجه به این که تنها ۱۰ دقیقه قبل به دلیل خطا روی بازیکن حریف کارت زرد دریافت کرده بود، با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

حذف اسپانیا توسط ژاپن

در گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از عجیب‌ترین اتفاق‌ها با حذف آلمان و صدرنشینی ژاپن رخ داد.اما در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه، اسپانیا به مصاف ژاپن رفت و این بازی را با نتیجه ۲-۱ باخت.

گل پولیشیچ به ایران که منجر به مصدومیتش شد

آمریکا موفق شد با تک گل کریستین پولیشیچ از سد ایران گذشته و به دور حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند. زننده تک گل آمریکا بعد از باز کردن دروازه ایران در برخوردی که با بیرانوند داشت مصدوم شده و زمین بازی را ترک کرد. او بعد از مداوا به بازی برگشت، اما در نیمه دوم تعویض شد.

گلزنی رونالدو در ۵ جام‌جهانی متفاوت 

تیم ملی پرتغال در نخستین پیکار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، غنا را ۳ بر ۲ شکست داد. کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرآوازه پرتغال، با گلزنی در پنجمین دوره پیاپی رکوردی تازه در این مسابقات بر جای گذاشت.

پیروزی عربستان برابر آرژانتین

تیم ملی عربستان در ادوار اخیر جام جهانی اصولا بدترین نماینده آسیا بود و به شکستهای پرگل عادت کرده بود اما شاگردان هروه رنارد پس از ۲۸ سال و تحقیرهای زیاد در جام جهانی با پیروری تاریخی برابر مسی و یارانش خاطرات عقاب های صحرا و جام جهانی ۱۹۹۴ را زنده کردند.

 در ادامه گزارشی از این لحظه ها را مشاهده می کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار