طبق اخبار اخیر رسانه‌های اسپانیایی، پسر کریستیانو رونالدو احتمالا به آکادمی رئال مادرید باز می‌گردد.

در حالی که لیگ‌های معتبر اروپایی آرام آرام در حال شروع شدن هستند، آینده کریستیانو رونالدو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ستاره پرتغالی بعد از فسخ قرارداد با یونایتد، جام جهانی موفقی را پشت سر نگذاشت و حالا گمانه‌زنی‌ها در مورد تیم آینده او جزو مهمترین اخبار رسانه‌ها به شمار می‌رود. خیلی‌ها النصر را تیم بعدی رونالدو می‌دانند، ولی آن چه که مشخص است، آینده این بازیکن ۳۷ ساله کماکان به یک راز بزرگ می‌ماند.

با این وجود، اما آینده پسر بزرگ این فوق ستاره تقریبا روشن است. کریستیانو جونیور طی چند سال اخیر در تیم‌هایی حضور داشته پدرش در آن‌ها بازی می‌کرد.

پسر رونالدو که ۱۴ سال سن دارد روز گذشته به رئال مادرید برگشت و قرارداد ۴ ساله امضا کرده است این در حالی است که تکلیف پدر او هنوز مشخص نشده است.

او سابقه بازی و درخشش در رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد را دارد. اگر اطلاعات اخیر رسانه‌های اسپانیایی درست از آب دربیاید، باید شاهد بازگشت این پسر ۱۲ ساله به آکادمی کهکشانی‌ها باشیم. قطعا رئالی‌ها از حضور او استقبال می‌کنند وقتی بدانند که کریس جونیور در ۲۰ بازی رده سنی زیر ۱۴ سال، ۵۰ گل به ثمر رسانده است.

این خبر در شرایطی منتشر شده که طی روز‌های اخیر شاهد انتشار اخباری مبنی بر احتمال بازگشت خود رونالدو به رئال مادرید هم بودیم؛ جایی که کریس ۹ سال در آن بازی کرده است. رونالدو در این مدت طی ۴۳۸ بازی برای رئال ۴۵۰ گل زد و ۴ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار