استاندار همدان:

ایجاد نشاط و پویایی در جامعه ضروری است

استاندار همدان گفت: باید فضای امن جامعه را حفظ کنیم و با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها،دنبال ایجاد نشاط در جامعه و پویایی آن باشیم.

علیرضا قاسمی فرزاد در شورای اطلاع رسانی با اشاره به سیاه نمایی دشمنان و تلاش برای از بین بردن امید بین مردم  گفت: با وجود تمام مشکلات اقتصادی، دولت برای تکمیل طرح های استان همدان ۱۴ هزار میلیارد تومان اختصاص داده است که امسال یک میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

او تأکید کرد: در زمینه مشکل بحران آب استان همدان هم کار جهادی انجام گرفته است و از این بحران گذشتیم.

استاندار همدان با بیان اینکه مشکلات مسکن اقدام ملی هم رو به برطرف شدن است، افزود: ۳ هزار متقاضی این طرح واحد هایشان در دست ساخت و تکمیل و برای ۲ هزار واحد دیگر هم زمین مورد نظر مشخص شده است.

قاسمی فرزاد افزود: برای طرح مسکن ملی استان هم بخشی از زمین‌ها تأمین شده و قرار است به متقاضیان واگذار و تسهیلات لازم برای ساخت داده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ما برای آگاهی جامعه باید اطلاع رسانی‌ها را در سطح وسیع‌تر و متناسب با جامعه و نیاز‌های آن داشته باشیم.

مسعود ویژه افزود: در ماجرا‌های اغتشاشات اخیر تلاش شده است تا موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جامعه نادیده گرفته شود.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز همدان هم گفت: صدا وسیما هم در بحث امیدآفرینی و معرفی نخبگان و مشارکت بانوان در برنامه‌ها اقدامات بیشتری از گذشته دارد.

کیوان الوندی افزود: در زمینه خدمات رسانی بیشتر به مردم، امسال نخستین بار در کشور موفق شدیم پخش مسابقات فوتبال جام جهانی را به طور زنده در همه نقاط استان داشته باشیم.

در شورای اطلاع رسانی استان بر معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور برای ایجاد فضای امیدآفرینی در جامعه تأکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.