رییس کمیته امداد میامی:

۳۹۰ مددجوی کمیته امداد میامی وام اشتغال دریافت کردند

نوروزپور با بیان اینکه امسال ۴۵ میلیارد تومان سهمیه پرداخت وام اشتغال این شهرستان است، گفت: ۳۹۰ مددجوی تحت پوشش از ابتدای سال تاکنون وام ایجاد اشتغال دریافت کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی گفت: سقف پرداخت این وام تا ۱۵۰ میلیون تومان است که به مددجویان متقاضی تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طی ۹ ماهه گذشته ۶۵۰ نفر برای دریافت این وام به بانک معرفی شدند، ابراز داشت: اعتبار این وام از محل صندوق امداد ولایت به صورت قرض الحسنه، وام تبصره ۱۶ با کارمزد چهاردرصد و وام تبصره ۱۸ با کارمزد ۹ درصد تامین شده است.

نوروزپور با بیان اینکه پرداخت کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی به ۴۸ مددجو برای ساخت مسکن در دستور کار است، افزود: تعهد پرداخت این کمک طی تفاهمنامه‌ای با بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و کمیته امداد منعقد شده است.

به گفته وی، ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه نیز توسط صندوق امداد ولایت به منظور ساخت مسکن به مددجویان پرداخت می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی گفت: ۷۰ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال تاکنون به نوعروسان مددجو این شهرستان اهدا شد.

وی اظهار داشت: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی ایرانی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباس‌شویی و تلویزیون است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.