قطع جریان گاز ۱۰۰ مشترک پرمصرف در آذربایجان شرقی

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: جریان گاز ۱۰۰ مشترک شامل استفاده کنندگان از گرماتاب‌ها و سایر مصرف کنندگان پرمصرف قطع شد.

آقای کمالی گفت: در جریان پایش مصارف گاز هفته گذشته ادارات و سازمان‌های دولتی  شرکت گاز با پایش مصارف گاز سه هزار و ۷۰۶ سازمان دولتی و ادارات ۱۵۸ اخطار قطع صادر کرد.

وی اظهار کرد: گاز سرمایه ملّی است که متأسفانه نحوه مصرف درست از این نعمت الهی در جامعه فرهنگ سازی نشده و در نظر داشتن این نکته بسیار حائز اهمیّت است که منابع گاز همیشگی نیستند و تداوم چنین روند مصرفی بدون شک نسل آینده کشور را با مشکل کمبود گاز مواجه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: رعایت دمای رفاه (۱۸ درجه)، استفاده از لباس‌های ضخیم در خانه، تناسب شعله اجاق گاز و ظرف غذا کوچکترین نکاتی است که رعایت آن بزرگترین تأثیر را در مدیریت مصرف گاز طبیعی به ارمغان خواهد داشت.

آقای کمالی گفت: در جریان پایش مصارف حدود ۴۲۰ مشترک پرمصرف گاز در استان شناسایی شدند و ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم در صورت تداوم مصرف بی رویه به صدور اخطاریه‌های لازم اقدام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان هشدار داد: جریان گاز مشترکان پرمصرف در صورت تداوم این رویه، به منظور حفظ عدالت و جلوگیری از افت فشار گاز سایر هم استانی‌های عزیز قطع خواهد شد.

برچسب ها: شرکت گاز ، کمبود گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.