مدیر منطقه چهار شهرداری کرج گفت: تعریض جاده قزلحصار، بلوار ارم و ولیعصر(عج) در این منطقه در حال انجام است.

سعید صفری مدیر منطقه چهار شهرداری کرج گفت: اجرای طرح تعریض جاده قزلحصار در غرب منطقه که به‌عنوان یکی از محورهای مهم و حادثه‌خیز کلانشهر کرج به شمار می‌رود، یکی از طرح های مهم شهرداری کرج محسوب می‌شود.

او از پیشرفت ۷۰ درصدی این طرح که بخش عمده آن در منطقه ۴ قرار دارد، خبرداد و افزود: با اجرای این طرح، عبور و مرور شهروندان در محدودهای فرودگاه پیام، جاده قزل‌حصار و مناطق حاشیه‌نشین شهر تسهیل می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج، تعریض بلوار ارم و تملکات انجام شده در این محدوده و آزادسازی بلوار ولیعصر(عج) که به‌موازات بلوار ارم در منطقه ۴ است را از طرح هایی یادکرد که در حال اجرا است و کمک زیادی در جهت کاهش ترافیک منطقه و شهر خواهد کرد.

او در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه بخشی از منطقه ۴ در حوزه بازآفرینی است، افزود: طی جلسات مختلف ستاد بازآفرینی استان، مواردی برای طرح توسعه محله‌های کم برخوردار منطقه مصوب شده که به‌صورت مستمر در حال اجرا است.

صفری در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به‌ توزیع خدمات رفاهی و تفریحی در محلات حاشیه‌ای منطقه از تلاش منطقه در تکمیل باغ ترابی به متراژ هفت هزار و ۶۰۰ مترمربع خبر داد و گفت: امید است با فراهم شدن شرایط در جهت پیشرفت این طرح، تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن باشیم.

او از اقدامات تملکی این منطقه به‌منظور احداث فاز بعدی پارک هاشمی خبر داد و افزود: همچنین دو تملک دیگر در این منطقه به‌منظور احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی در محلات حاشیه‌نشین در حال اجرا است.

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج گفت: با احداث فاز دوم پارک هاشمی سرانه فضای سبز در منطقه افزایش پیدا می کند و شهروندان می‌توانند سهم بیشتری از فضای سبز و گذراندن اوقات فراغت در پارک‌ها داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.