یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته در اراک تاپایان روز جمعه دایر است.

با حضور مدیرعامل شرکت ایران خودرو و مسئولان استانی و شهرستانی یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته در اراک افتتاح شد.

در این نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرویی استان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته تاپایان روز جمعه در محل نمایشگاه بین المللی غرب ایران واقع در میدان امام خمینی اراک (سه راه خمین) دایر است.

جودکی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در این مراسم گفت: این استان به واسطه وجود ۱۱۰ واحد قطعه‌ساز و چهار خودروساز، یکی از ظرفیت‌های بسیار قابل توجه در صنعت خودروسازی کشور است.

جودکی افزود: نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته به آن در فضایی به وسعت 5 هزار مترمربع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی دایر و تا نهم دی‌ماه جاری پذیرای علاقه‌مندان است.

او اضافه کرد: ۵۰ شرکت بزرگ در حوزه خودرو و قطعات خودرویی از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: امید است با حضور مسئولان مدیرعامل ایران خودرو و معاون وزیر صمت، واحدهای تولیدی و قطعه‌ساز بتوانند مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و وجود این نمایشگاه و حضور مسئولان باعث بهبود وضعیت قطعه‌سازان استان مرکزی شود تا بتوانند ظرفیت‌های خود را در بازارهای داخلی و خارجی نشان دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.