خبرهایی از صف آرایی کراپ برابر گیتی پسند اصفهان تا دعوت از تکواندوکاران قزوینی به اردوی تیم‌های ملی را در بسته خبرهای ورزشی مشاهده کنید .

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و در بازی‌های هفته نوزدهم، تیم کراپ الوند در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گیتی پسند اصفهان می‌رود.

این بازی فردا ساعت ۱۶ در حالی در اصفهان برگزار می‌شود که تیم کراپ و گیتی پسند با ۴۰ و ۳۹ امتیاز در مکان دوم و سوم لیگ برتر قرار دارند.

دعوت از تکواندوکاران قزوینی به اردوی تیم‌های ملی

با پایان مسابقات قهرمانی آزاد کشوری بانوان ۳۰ تکواندوکار جواز حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی بانوان را کسب کردند که مبینا بخشی از قزوین در این بین حضور دارد.

مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان از تاریخ ۱۷ دی ماه آغاز خواهد شد.

مهران برخورداری هم که نشان برنز جهانی مکزیک را کسب کرده است با صلاحدید کادر فنی از دهم دی ماه وارد اردوی تکواندوکاران مرد دارای رنکینگ المپیکی می‌شود.

تهران میزبان اردوی ملی پوشان است .

کاراته کا‌های استان در اردوی تیم ملی نونهالان دختر

ستایش افشار و رزا رضایی از قزوین به مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته نونهالان دختر دعوت شدند

مرحله دوم اردوی تیم ملی نونهالان دختران از ۱۱ دی ماه به میزبانی هیات کاراته استان همدان آغاز و تا ۱۶ دی ماه ادامه خواهد داشت.

دختران هندبال شیشه قزوین فردا به میدان می‌روند

در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم دختران شیشه قزوین در نخستین گام، فردا در بازی خارج از خانه میهمان شهرداری ماهان کرمان است .

دختران شیشه قزوین فصل گذشته با قهرمانی در دسته یک لیگ برتری شدند.

غفاری فردا میزبان نساجی مازندران

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، تیم غفاری تاکستان در هفته یازدهم میزبان تیم نساجی مازندران است .

این بازی فردا ساعت ۱۳:۳۰ در تاکستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.