رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت:فعالیت صنایع بزرگ برای رفع احتیاجات کشور ضروری است، اما این بدان معنا نیست که صنایع از الزامات قانونی کاهش آلودگی هوا شانه خالی کنند.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری از ورود شورای حفظ حقوق بیت‌المال به بحران آلودگی هوای کلان‌شهر اصفهان خبر داد و گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده، قرار است که سازمان محیط زیست استان پیشنهادات عملی و اجرایی خود را ارائه دهد و دادستان استان نیز به عنوان مدعی‌العموم نظارت کند.

او افزود: امیدواریم که با این اقدامات بتوانیم در جهت کاهش آلودگی قدم موثری را با نظارت شورای حفظ حقوق بیت‌المال برداریم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: فعالیت صنایع بزرگ برای رفع احتیاجات کشور ضروری است، اما این بدان معنا نیست که صنایع از الزامات قانونی کاهش آلودگی هوا شانه خالی کنند.

او در ادامه به بلاتکلیف بودن چندین ساله اراضی دولتی واگذار شده برای تعاونی مسکن اشاره کرد و گفت: تفاوتی ندارد که اراضی واگذار شده در مباحث صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری باشد و چه حوزه مسکن، ارگان و نهاد‌هایی که این اراضی به آن‌ها واگذار شده باید به تعهداتشان عمل کنند در غیر این صورت باید این اراضی بازگردد و در مسیر مورد نیاز مصرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار