نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: معرفی شهدای راه علم و فضیلت و علمای بزرگ ضروری است.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مسائلی که مربوط به کرامات شهیدان است باید به مردم گوشزد شود و نسل جدید و جوان از آن بهره بگیرند.

او افزود: معرفی و شناخت شهیدان راه علم و فضیلت و علمای بزرگ یکی از مهمترین برنامه هاست که باید به آن پرداخته شود.

آیت الله عبادی با اشاره به مسئله جهاد تبیین در میان فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام گفت: خنثی کردن تحریکات دشمن یک امر ضروری برای جامعه اسلامی است که امروز جهاد تبیین باید در تمام برنامه‌ها و مناسبت‌ها و تریبون‌های مختلف مطرح و به مردم آگاهی‌های لازم داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از مردم استان برای حضور پرشور در مراسم تشییع شهدای گمنام در روز‌های گذشته این حضور مردم را موجب خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست.

حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز گفت: وظیفه ما است که خواسته‌ها و مشکلات خانواده‌های شهدا وایثارگران را بشنویم و در رفع آن تلاش کنیم.

او  همچنین خدمت به خانواده‌های شاهد، ایثارگران و جانبازان را یک سعادت برشمرد.

حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین امروز در جمع مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور یافت.

او با اشاره به جایگاه مقام و منزلت شهیدان و ایثارگران از دیدگاه اسلام گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام شکری افزود: هر فردی که سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اظهار (ع) و بزرگان را بشنود به حیات طیبه می‌رسد و راه اسلام را روشن می‌کند و علاوه بر خودسازی جامعه را نیز می‌سازد.

او همچنین در جلسه‌ای با همسران شهدا دیدار کرد.

برچسب ها: ولی فقیه ، بنیاد شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار