پیشتازی مردم تبریز در رسواگری فتنه گران

مردم تبریز در جریان فتنه سال ۸۸ با جلوداری و پیشگامی که نور بصیرت حسینی و تفکر عاشورائی در لحظه به لحظه آن جاری بود، یزیدیان زمان و قانون شکنان داخلی و هتاکان به حریم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در هشتم دی ماه و یک روز قبل از خیزش سراسری ملت ایران رسوا کردند.

یوم الله نهم دی، سالروز حماسه تاریخ ساز ملت بزرگ ایران و آغاز فصلی ماندگار از حمایت جانانه ملت از ولایت فقیه در تاریخ ایران است.

در آن روز تاریخی ملت ایران با روحی سرشار از دیانت و عزمی راسخ و بصیرتی نافذ، آسمان فیروزه فام آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی را از غبار بی بصیرتی‌ها پاک کردند و با هدایت و روشنگری‌های ولایت بزرگترین فتنه تاریخ انقلاب را درهم شکستند.

برخی معتقدند مراسم ۹ دی، ابتکار آیت الله مجتهد شبستری بود که روز ۸ دی در تبریز مانور و زمینه‌سازی آن را انجام داده بود. او درباره معترضان انتخابات ۸۸ گفته بود «این افراد در زمان حاضر به طور آگاهانه یا ناآگاهانه می‌خواهند سران فتنه ۸۸ را که کشور را به سمت آشوب و بلوا هدایت کردند، پاک و بی‌گناه جلوه دهند، درحالی‌که اگر امثال میرحسین موسوی، فتنه‌گر نبودند پس چه کسانی کشور را با فتنه‌گری‌های خود به بحران کشاندند؟»

مردم این خطه در آن برهه حساس کفن پوش در صحنه حاضر شدند و بار دیگر به دنیا نشان دادند که حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

امروز نیز مردم بصیرو ولایتمدار تبریز همزمان با مردم سراسر کشور در صحنه حاضر شده و نوای آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی را با صدایی رساتر و کوبنده‌تر فریاد می‌زنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: امسال برنامه‌های مختلفی به مناسبت یوم الله نهم دی تدارک دیده شده است که برنامه محوری و مراسم اصلی در مرکز استان و تمام شهرستان‌ها در روز نهم دی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسکندری از برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت نهم دی در تبریز خبر داد و افزود: این مراسم با حضور مسئولین استانی و مردم ولایتمدار شهر تبریز در روز جمعه نهم دی در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز از ساعت ۱۱ قبل از ظهر و با سخنرانی آقای منوچهر متکی برگزار و به نماز عبادی سیاسی جمعه ختم می‌شود.

وی از عموم اقشار مختلف مردم ولایتمدار دعوت کرد تا با حضور پرشور در این مراسم، یکبار دیگر با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

برچسب ها: نه دی ، تاریخ انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.