معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: مردم ایران اجازه نمی‌دهند و تسلیم نقشه‌های دشمن نمی‌شوند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح امروز جمعه ۹ دی ماه در جمع نمازگزاران مصلی امام علی( ع) کرمان با اشاره به حماسه ۹ دی ؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: مشابه حوادثی که در ۳ ماه گذشته با آن مواجه بودیم و البته تعداد آن گسترده و پیچیده‌تر بود ، دشمن با تمام توان خود وارد شده بود، اما در ۹ دی مردم پیشتاز بودند و فتنه‌ای را که هر روز در کشور مشکل آفرین بود با حضور حماسی خود خاتمه دادند و پایانی بود بر فتنه ۸ماهه که البته با بهانه‌های واهی آغاز شد مثل ایندفعه به بهانه فوت یک خانم که اصل نظام را نشانه گرفتند.
 

او افزود: همیشه دخالت ها‌ی دشمن در کشور بوده و آن‌ها دست بر نمی‌دارند مگر اینکه ما تسلیم آن‌ها شویم، اما مردم ایران اجازه نمی‌دهند و تسلیم نقشه‌های دشمن نمی‌شوند.

 او تصریح کرد: قائله ۸۸ هم یکی از تحرکات دشمن بود از حمله به بسیج، مسجدی در تهران هتک حرمت به روز عاشورا، هرچند در ابتدا تعدادی فریب خوردند، اما مردم باهوشیاری کامل صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

حسینی در ادامه گفت: اما این‌ها بهانه بوده است برای تخریب و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند که آن‌ها از تجزیه طلبی و فروپاشی ایران صحبت می‌کردند و ابایی هم نداشتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در سال ۸۸هم افرادی هم بودند که مصالح ملی را نادیده گرفتند، اما با درایت تدبیر و سعه صدر رهبری و روشنگری و با تببین مسائل به مردم این فتنه تمام شد.

سید محمد حسینی گفت: افرادی هستند که باید برای دانش آموزان و دانشجویان که زمان انقلاب نبودند روشنگری کنند و به این نسل منتقل کنند.

حسینی در ادامه گفت: گروه کومله چه جنایاتی اول انقلاب انجام دادند وقتی اینها گفته نشود و این‌ها چهره‌های موجهی ازخود نشان می‌دهند خب جوانان و نوجوانان ما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تعدادی از بسیجی‌ها و مدافعان امنیت هم که در اغتشاشات اخیر شهید شدند که زندگی‌های ساده‌ای دارند پای انقلاب ایستادند و مظلومانه شهید شدند مگر جرمشان چی بود جز اینکه برای دفاع از مردم وارد صحنه شدند بعد یک سلبریتی که کاخ نشین هستند باحمایت افراد بیگانه خارجی دم ازحقوق بشر و مردم ایران می‌زنند.

او در ادامه گفت: ماهیت این افراد نشان داد که کاملا آموزش دیده برنامه ریزی شده بودند و کشتار آن‌ها به دلیل ایجاد رعب و وحشت دربین مردم نیرو‌های بسیجی و نظامی بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آن ها در مقابل حادثه تروریستی شاهچراغ و شهادت ۳دانش آموز سکوت کردند و فریبکارانه این جنایات خود را گردن نظام می‌اندازند .

حسینی گفت: رئیس جمهوری روحیه انقلابی دارد و مفتخر به اجرای سیاست‌های بالا دستی است و شعار دولت عدالت و تحول گرایی است و اگر وضعیت اقتصادی بهبود یابد رضایت مردم افزایش می‌یابد و دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی در مردم به اشکال مختلف است.

معاون رئیس جمهوری بااشاره به تحولات ایجاد شده طی مدت روی کار آمدن دولت سیزدهم و دستاورد‌های علمی و فضایی تصریح کرد: البته مشکلاتی هم وجود دارد که در جلسات دولت مرتب بحث می‌شود برخی از نوسانات اقتصادی جنگ روانی است.

او بر مجاهدت‌های شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: سرانجام دشمن سیاهی و مجد و عظمت برای همه آزادی خواهان جهان خواهد بود.

او تصریح کرد: وقتی افراد اخلاص داشته باشند و درصحنه باشند خداوند هم یاری می‌کند تاپیروز شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.