حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر گفت: هرجا کار‌ها گره خورد، رجوع به وصیت نامه سردار سلیمانی و سرلوحه قراردادن آن، راهگشا است.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به روز حماسی نهم دی اشاره کرد و افزود: مهمترین دغدغه امروز باید گام برداشتن برای ایجاد زمینه ظهور منجی عالم بشریت باشد.

او سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به یزد را گرامی داشت و بیان کرد: محور فعالیت ظهور، مقام ولایت است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

سعادت فر تصریح کرد: همه فعالان در عرصه‌های مختلف و تخصص‌هایی که در زمینه‌های گونان اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی که خدمت مقام معظم رهبری رسیدند، از تدبیر و تسلط ایشان به همه امور در حیرت هستند.

امام جمعه بافق از حضور گسترده و باشکوه مردم در آئین‌های تشییع شهید گمنام در بافق قدردانی کرد و گفت: باید قدر دان شهدا باشیم که شهر ما را برای حضور انتخاب کرده اند و همه این رویداد‌ها تقویت روحیه انتظار برای حکومت جهانی است.

اودر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح‌های شهری بافق گفت: مسئولان برای اجرای طرح‌های درون شهری برنامه داشته باشند و آن را رها نکنند.

سعادت فر بیان داشت: یکی از طرح‌هایی که در سطح شهر در حال اجرا است، طرح فاضلاب شهری است که مشکلات زیادری را برای تردد همشهریان و اصناف و مردم ایجاد کرده است و مدیران اجرایی باید این معضل را پایان دهند.

اوتصریح کرد: معطل کردن پروژه‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم و شهرموندان حق الناس است.

تبریک هفته جهاد کشاوزی، تبیین زندگی اسلامی و تربیت فرزندان بر مبنای تعالیم اسلامی و رسالت مهم والدین در این باره، تأکید بر شکرگذاری نعمت هایی، چون حجاب و محبت کردن به فرزندان و ... از موضوعات دیگری بود که امام جمعه بافق در نماز جمعه مطرح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار