عضو مجلس خبرگان رهبری:

بصیرت ملت ایران، برهم زننده توطئه دشمنان است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم بابصیرت ایران اسلامی در تمامی فتنه‌ها، رد پای دشمنان نظام اسلامی را شناخته و دسیسه‌های بدخواهان را نقش بر آب می کنند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری روز جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز ۹ دی در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه گفت: حماسه ۹ دی انقلاب دوم ملت ایران بود که مانند سال ۱۳۵۷ مردم توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران را نقش برآب کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاجی ابوالقاسم دولابی افزود: مردم ایران با بصیرت خود نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند دشمنانی که از تمامی ابزار‌ها برای ایجاد تفرقه و آشوب استفاده کردند.

وی اضافه کرد: شکستی که دشمن خورد پیروزی جبهه اسلام در برابر جبهه کفر بود و یاری خدا همیشه برای محرومان و مستضعفان است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی بوده است، ادامه داد: پدیده نوظهور جنگ ترکیبی جنگی با ابعاد گسترده است که آمریکای جنایتکار با کمک صهیونیست‌ها و جبهه شرک و کفر با شبکه سازی گسترده رقم زد تا به تجزیه کشور و کاهش قدرت ایران در منطقه منجر شود که ملت ایران آن را در هم شکست.

حجت الاسلام حاجی ابوالقاسم دولابی اظهار کرد: بصیرت یعنی مقصد را بتوان دید و اینکه ایران امروز یکی از اصلی‌ترین قطب‌های قدرت است و بصیرت یعنی حیله‌های دشمن و درک کردن آن را ببینیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: جوانان با بصیرت باید چشم‌های خود را باز کنند و ببینند چه کسانی در حال توطئه هستند و چه گونه پول به اینترنشنال و شبکه‌های فارسی زبان می‌دهند تا خود را مدافع حقوق زنان نشان دهند در حالیکه زنان در کشور‌های خودشان از کمترین حقوق هم محروم هستند.

وی تاکید کرد: مردم ایران دارای درک عمیق و اگاهی هستند و با بررسی عمیق حوادث فریب دشمن را نخواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلمین دولابی با بیان اینکه هزینه سازش از هزینه مقاومت بیشتر است، گفت: امروز وضع ما به مراتب از گذشته بهتر است و این در سایه شناخت حیله‌های دشمن و بصیرت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بصیرت یعنی مقایسه کنیم دولتی را که رویکرد او سازش بود با دولتی که رویکرد او مقاومت است.

وی اضافه کرد: دولت قبل از ظرفیت‌های داخلی و همسایه‌های کشور غافل شد و بسیاری از فرصت‌ها برای تعاملات و صادرات را مورد غفلت قرار داد چرا که همه تلاشش به برقراری ارتباط با آمریکا بود.

حجت الاسلام والمسلمین دولابی یادآور شد: نتیجه رویکرد آن دولت اینکه دچار فقدان نقدینگی و کمرنگ شدن فعالیت‌های عمرانی شد و اوراق قرضه به پیمانکاران واگذار کرده و بدهی آن‌ها را به دولت بعد منتقل کرد.

وی اظهار کرد: دولت پیشین هزینه‌های بسیار بالایی را به دولت فعلی تحمیل کرد تا اندک فعالیت‌های عمرانی را انجام دهد.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عقب ماندگی‌های موجود ناشی از نگاه دولت قبل به غرب است به گونه‌ای که فقط در ساخت خانه در کشور پنج میلیون واحد مسکونی عقب ماندگی داریم.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم با توجه خاص به تعالیم رهبر انقلاب وارد عرصه شد و تلاش کرد تا آرامش در کشور البته بدون قرارداد‌های ننگین با غرب حاکم شود.

حجت الاسلام والمسلمین دولابی گفت: دولت انقلابی با برنامه ریزی صادرات را افزایش داد و برای اولین بار تراز تجاری کشور بدون صادرات نفتی در حال مثبت شدن است.

وی با اشاره به اینکه پارسال ۲ هزار کارخانه احیا شد و به چرخه تولید بازگشت، ادامه داد: دولت فعلی ماهیانه ۲۰ هزار میلیارد بدهی دولت قبل را می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بصیرت یعنی روی پای خود با تمامی توان ایستاد و در کنار رهبر بود، افزود: بصیرت یعنی از مسوولان حمایت کرده و برای موفقیت آن‌ها دعا کنیم.

در پایان این مراسم که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد قطعنامه‌ای در گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی قرائت و با بانگ الله اکبر مردم تایید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.