نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ۹ دی ماه روز ماندگار بیعت دوباره مردم با انقلاب است و در این روز بار دیگر مردم فتنه گران را سرجایشان نشاندند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین گفت: مردم استان همگام با مردم سایر مناطق کشور در روز بصیرت افزایی بار دیگر با ولایت و رهبری تجدید بیعت کردند و بصیرت و بینش سیاسی خود را نشان دادند.

امام جمعه قزوین افزود: انقلاب اسلامی بینش سیاسی مردم را بشدت ارتقا بخشیده و حرکت انقلابی مردم در مسیر صیانت از ارزش‌ها تحسین برانگیز است و امروز نیز با همین بصیرت از بحران‌ها عبور کرده ایم.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی یادآورشد: جهان می‌داند شهید سلیمانی، محصول و نتیجه انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی و تربیت نیرو‌های مومن در این نظام است و همه ما به داشتن چنین انسان‌های مومن و فداکاری افتخار می‌کنیم.

وی افزود: بر اساس وعده الهی آن‌ها که مقرب درگاهند و کار خوب می‌کنند محبتشان در دل‌ها جا می‌گیرد و سردار سلیمانی از انسان‌های برجسته‌ای بود که، چون با خدا معامله کرد محبوب دل‌ها شد.

امام جمعه قزوین گفت: یک زمان صحبت کردن از مقاومت اسلامی فقط در شعار و حرف محدود شده بود، اما امروز خدا را شاکریم که نهضت مقاومت روز به روز در حال گسترش در کشور‌های دیگر است و دشمنان را به نگرانی و هراس انداخته است.

وی روی کار آمدن دوباره نتانیاهو در اسرائیل را موجب تقویت نهضت مقاومت دانست و اظهارداشت: البته در رژیم سفاک و خونریز اسرائیل کسی بهتر از این شخص ملعون نبود و شاید اگر کسی دیگر انتخاب می‌شد نگران کم رنگ شدن فعالیت‌های مقاومت می‌شدیم که به نظر‌ می‌رسد با این انتخاب شوم، بدون تردید حرکت مقاومت اسلامی بیشتر و اسرائیل یک گام دیگر به نابودی نزدیک خواهد شد.

 نماینده ولی فقیه در استان افزود: روز تاریخی ابلاغ پیام امام راحل به گورباچف از وقایع ماندگاری است که توسط آیت الله جوادی آملی این پیام از سوی یک حکیم و جانشین امام زمان به رهبر شوروی سابق ابلاغ شد که امام پیش بینی کرده بودند کمونیست به موزه‌ها خواهد رفت و این دوراندیشی با فروپاشی شوروی محقق شد.

وی اضافه کرد: امروز به جای دو قطبی شرق و غرب شاهد بروز دو قطبی اسلام و استکبار هستیم و به یاری خداوند دین خدا پیروز است.

حجت الاسلام والسملیمن عابدینی به اهمیت توجه به آب و خاک اشاره کرد و گفت: صیانت از اراضی کشاورزی و آب و خاک و پیشگیری از تغییر کاربری آن‌ها یک رسالت سنگین است و باید مراقب باشیم زمین خواران، اموال استان را به یغما نبرند.

وی یادآورشد: استفاده بهینه از منابع آبی در شرایطی که با بحران و کمبود آب مواجهیم یک وظیفه همگانی است و امروز دیگر آبیاری سنتی و غرقابی منطقی نیست و باید در بهره وری از آب و خاک همت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار