سرپرست ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی از سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به استان خبر داد.

حجت الاسلام سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی محقی صبح امروز به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی همزمان با ۱۹ و ۲۰ دی به این استان سفر می‌کند.

او با اشاره به برنامه‌های سفر ابوشریف در خراسان جنوبی در دهه مقاومت افزود: در این سفر ابوشریف ضمن دیدار با مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی شهیدالقدس که با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج برگزار می‌شود، به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

حجت‌الاسلام محقی تأکید کرد: تلاش می‌شود در سفر ابوشریف به استان، نقش سردار دل‌ها در سه دهه مقاومت کشور‌های جهان اسلام و محور‌های مقاومت و تقویت گروه‌های جهادی فلسطین به خوبی تبیین شود.

 شرکت در جمع نخبگان شهرستان درمیان و همچنین حضور در جمع اساتید و نمایندگان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند را از دیگر برنامه‌های نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار