مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: به مناسبت روز دهم دی ماه، از پایگاه اینترنتی ۴ زبانه جهانشهر رونمایی شد.

ناصر نعمتی مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: جهانشهر برکت و کرامت شعار دوره ششم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد است و مرکز اطلاع‌رسانی و اموربین‌الملل شهرداری تلاش کرده است یکی از زمینه‌های تحقق آن را فراهم کند.

او افزود: فراهم آوردن بستر به‌اشتراک‌گذاری اخبار و اطلاعات شهری با خواهرخوانده‌های مشهد و سایر شهر‌های جهانی، گسترش و توسعه ارتباطات بین‌المللی شهر مشهد، تقویت جریان تولید محتوا به زبان‌های مختلف برای مشهد از اهداف مهم راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی است.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد ادامه داد: در همین راستا پایگاه اینترنتی جهانشهر به آدرس news.mashhad.ir اخبار و محتوای خود را به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و روسی منتشر خواهد کرد که امروز به مناسبت روز دهم دی ماه فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

نعمتی بیان کرد: معرفی شهر مشهد به زائران به زبان‌های مختلف و دسترسی بهتر آنان به اطلاعات مورد نیازشان از این شهر یکی از دیگر اهداف این پایگاه اینترنتی است.


او تصریح کرد: تجربه‌های موفق مدیریت شهری در شهر‌های مختلف جهان، کلان شهر‌های ایران و تجربیات موفق پروژه‌های شهری مشهد در آینده به این پایگاه افزوده خواهد شد و در کنار آن‌ها درگاهی برای اتصال به تور مجازی شهر‌ها پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.