مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از مصالحه شاکیان خصوصی در ۱۸ فقره پرونده صنفی در آذرماه سال جاری خبر داد.

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از مصالحه شاکیان خصوصی در ۱۸ فقره پرونده صنفی در آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و نیاز عمومی به امنیت و آرامش، اولویت نخست ما در رسیدگی به شکایات مردمی یا هرگونه ایراد خسارت به اشخاص بر اثر وقوع تخلفات صنفی، اعاده حق شاکی از طریق ایجاد مصالحه میان طرفین است، چراکه کاهش پرونده‌های قضایی به بهبود شرایط زندگی همچنین ارتقای سلامت جامعه کمک می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین؛ اصلاح فرایند خدمت رسانی و پرهیز از اطاله دادرسی را جزو محور‌های اصلی برنامه‌های این مرجع برشمرد و  افزود: با استفاده دقیق و کامل از اختیارات جدید تعزیرات حکومتی به مطالبات مردمی جامه عمل پوشانده و بخش مهمی از این اهداف محقق شده است.

وی  خاطرنشان کرد: از ثبت شکایت و ارجاع به شعبه تا حصول نتیجه به ۲ روز و میانگین مدت رسیدگی به پرونده‌های صنفی کالا و خدمات به کمتر از ۷ روز کاهش یافته است.

این مسوول، گزارش‌های مردمی را بهترین ابزار نظارتی قلمداد کرده از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ اعلام و اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار