صفحه اجتماعی منتسب به شرکت وان پلاس در حالی که قصد کری خوانی و تبلیغ را داشت، یک توئیت با گوشی آیفون منتشر کرد که برایش گران تمام شد.

وان‌پلاس در پاسخ به توئیت جوایز بهترین گوشی‌های سال به‌انتخاب یوتیوبر معروف، MKBHD از آیفون استفاده کرد و این موضوع باعث دردسر شرکت مذکور شد. یوتیوبر معروف مارکز براونلی معروف به MKBHD هرسال بهترین گوشی‌های هوشمند را در دسته‌بندی‌های مختلف انتخاب می‌کند. او در سال ۲۰۲۲ عنوان Bust of the Year را به وان‌پلاس ۱۰T اعطا کرد.

گروه رسانه‌ اجتماعی وان‌پلاس با ارسال توئیت درپاسخ‌به پست MKBHD سعی کرد از فرصت استفاده کند تا خودی نشان دهد. این توئیت ابتدا سؤالی درمورد نحوه‌ دریافت جایزه مطرح کرد و سپس گفته شد در سال ۲۰۲۳ با وان‌پلاس ۱۱ به شما ثابت خواهد کرد اشتباه می‌کنید.

مارکز ابتدا با لحنی محترمانه پاسخ خود را با پیام خصوصی برای وان‌پلاس ارسال کرد، اما مدتی بعد تصویری به‌اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد توئیت اصلی شرکت مذکور از طریق یک گوشی آیفون ارسال شده است. سایر کاربران این شبکه اجتماعی با اسکرین‌شات‌های خود به این اقدام وان‌پلاس واکنش نشان دادند.

حساب توئیتر شرکت چینی از آن زمان تاکنون به این موضوع پاسخ نداده است. 


این اولین‌باری نیست که وان‌پلاس از گوشی آیفون برای ارسال توئیت استفاده کرده است. با توجه به اینکه این شبکه‌ اجتماعی قابلیت مشاهده‌ اینکه توئیت‌ها با چه دستگاهی ارسال شده‌اند را حذف کرده است، احتمالا وان پلاس فکر می‌کرد ارسال توئیت با آیفون در توئیتر نمایش داده نخواهد شد.
بااین‌حال API توئیتر همچنان از ویژگی نمایش نوع دستگاه پشتیبانی می‌کند و به‌همین‌دلیل سایر برنامه‌ها همچنان می‌توانند اطلاعات آن را مشاهده کنند.

منبع: Androidauthority

برچسب ها: وان پلاس ، گوشی آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار