سخنگوی رزمایش ذوالفقار ارتش ۱۴۰۱:

حضور پرنده‌های جاسوسی آمریکا در رزمایش ذوالفقار ارتش ۱۴۰۱

علیرضا شیخ گفت:روز‌های گذشته چندین مورد هواپیمای جاسوسی را داشتیم که به محض نزدیک شدن به منطقه رزمایش و در منطقه نظارت ما هشدار دریافت کردند.

علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد تهدیدات دشمنان و رصد آنان حین رزمایش در خلیج فارس گفت: در فرآیند فاز‌های تاکتیکی رزمایش برخورد‌های متعددی از حضور نیرو‌های بیگانه خصوصا حضور هواپیما‌های جاسوسی آمریکا در منطقه را داشتیم که با مراقبت پدافند هوایی و اطلاعات ارتش ایران مورد رصد قرار گرفتند و به آن‌ها هشدار داده شد.

وی افزود: در روز‌های گذشته چندین مورد هواپیمای جاسوسی را داشتیم که به محض نزدیک شدن به منطقه رزمایش و در منطقه نظارت ما هشدار دریافت کردند.

شیخ تصریح کرد: در تمامی تمرینات رزمی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد وقتی فعالیت در منطقه بیشتر می‌شود حساسیت نیز افزایش می‌یابد از این جهت عموما می‌خواهیم براساس قوانین بین‌المللی پاسخ مناسب را به دشمن دهیم و آن‌ها را از منطقه خود دور کنیم و به آن‌ها ثابت کنیم که در رصد ما هستند.

سخنگوی رزمایش ذوالفقار گفت: خوشبختانه به محض حرکت پرنده‌های آن‌ها از پایگاه‌هایشان در رصد ما قرار می‌گیرند و به محض مشخص شدن جهت حرکتشان هشدار دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۰ دی ۱۴۰۱
دارند رهگیری امواج راداری را میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۰ دی ۱۴۰۱
کاش یه رزمایش هم برای بیرون کردن و قطع کردن دست آقازاده ها میکردین!!
یه رزمایش هم برای جمع کردن دلالهای دلار، سکه ، خودرو، مسکن، گوجه،پیاز
واقعا یعنی حکومت قدرت انجام اینکارها رو نداره؟؟ یا سود بعضی افراد اجازه اینکارها رو نمیده؟؟
آخرین اخبار