صدور مجوز برای راه‌اندازی شهرک دامپروری در اردبیل

استاندار اردبیل از صدور مجوز برای راه‌اندازی شهرک دامپروری در اردبیل خبر داد.

سیدحامد عاملی گفت: بهره‌مندی از منابع اقتصادی و درآمدزایی جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه توجه به مناطق گردشگری باید مدنظر باشد و نباید بدون توجه به الزامات زیست محیطی اقدامی انجام پذیرد.

استاندار اردبیل گفت: برخورداری از تمامی ظرفیت‌های استان برای حضور گردشگران داخلی و خارجی در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه استفاده از ظرفیت گردشگری استان با همکاری بخش خصوصی در نظر گرفته شده که با بهره‌مندی از منابع اقتصادی و درآمدزایی در این بخش بیشتر استفاده کنیم.

به گفته او، تامین آب پایدار و حل مشکل شهرک تخصصی آب برای توسعه صنایع غذایی با انجام اصلاحات لازم در این زمینه محقق شده که با راه‌اندازی شهرک دامپروری نیز با ضرورت رعایت الزامات قانونی و صدور زیست محیطی در دستور کار قرار گرفته که انتظار می‌رود همکاری‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گیرد.

استاندار اردبیل گفت: صدور مجوز برای طرح زیربنایی راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد جزو اولویت‌های اساسی است که 2 میلیارد تومان اعتبار برای استقرار اداره حفاظت محیط زیست استان اختصاص می‌یابد. با رفع مشکلات موجود درصدد‌یم به تمامی اهداف مربوطه دست یابیم.

عاملی می گوید: توجه به برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود چرا که این موضوع برای توسعه و رونق اقتصادی استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی بوده و نباید بی‌توجهی در این زمینه ادامه‌دار باشد بلکه باید با اقدامات به عمل آمده مشکلات موجود برطرف شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.