در دهه فجرامسال؛

۳۵۰ کیلومتر پروژه های راه های روستایی و فرعی سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد

تا دهه فجر امسال ۲۴۰ کیلومتر روکش آسفالت راه های روستایی و فرعی و ساخت ۱۱۰ کیلومتر راه های روستایی در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.

  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از محورهای روستایی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت راه های روستایی و فرعی در توسعه اقتصادی و تولیدی کشور گفت:میزان برخورداری روستاهای استان سیستان و بلوچستان از راه آسفالته پایین تر از میانگین کشوری است که درصددیم وضعیت راه های روستایی استان بهبود یابد.

وی افزود:با تلاش و پیگیری های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، علاوه بر فعال بودن بیشتر پروژه های ساخت راه روستایی در این منطقه، طرح های روکش آسفالت و ایمنی مسیرهای ارتباطی نیز در حوزه عملکردی این اداره کل با قوت در حال انجام است.

مقبلی خاطر نشان کرد:توسعه راه ها نقش اساسي در توسعه استان و اشتغال زايی دارد و در اين زمینه، آسفالت و بهسازی راه های روستایی از اهميت ويژه اي برخوردار است که امیدواریم با تخصیص بموقع اعتبارات ملی و استانی، امسال بتوانیم عملکرد مناسبی در ساخت و آسفالت راه های روستایی این استان داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار