کارشناس داوری گفت: مهاجم گل گهر با زرنگی از داور مسابقه پنالتی گرفت و تصمیم سلطانی اشتباه بود.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال درباره قضاوت داور بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان اظهار کرد: این بازی فقط یک تک  صحنه  داشت که در ابتدای بازی رخ داد و مهاجم گل گهر با زرنگی از داور مسابقه یک پنالتی گرفت. مدافع پرسپولیس وقتی به مهاجم رسید پاهایش سایش و  برخورد کوچکی با مهاجم حریف داشت و این برخورد متقاعد نمی‌کند که پنالتی گرفته شود.  

او ادامه داد: زمانی که تبریزی مهاجم گل گهر دید که داور مسابقه مسلط بر آن صحنه نیست خودش را روی زمین انداخت و یک پنالتی گرفت. به نظرم داور مسابقه اشتباه کرد و او عمود بر صحنه بود و نتوانست مهاجم حریف را ببیند. اگر VAR بود قطعا این صحنه پنالتی را برمی گرداند. مهاجمان می‌دانند که کمک داور ویدیویی وجود ندارد داور را فریب می‌دهند و پنالتی می‌گیرند.  

سلیمانی بیان کرد: در یک صحنه شایان مصلح در محوطه جریمه پرسپولیس شبیه سازی کرد و به زمین خورد و داور او را با کارت زرد جریمه کرد.  

کارشناس داوری گفت: صحنه قابل بحثی به جز صحنه پنالتی  در این بازی وجود نداشت و در برخی دقایق داور مسابقه با دوندگی خوب توانست نزدیک صحنه‌ها باشد و به درستی سوت بزند. البته صحنه پنالتی قضاوت داور مسابقه را به حاشیه برد و شانس آورد پنالتی تبدیل به گل نشد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار