استان اصفهان از ۱۲ تا ۱۵ دی، به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، میزبان کاروان قرآنی شهید سلیمانی است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان توضیح داد: سازمان اوقاف و امور خیریه به‌منظور گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمان ایشان، با محوریت کاروان قرآنی شهید سلیمانی، محافل انس با قرآن کریم و شهدا را در تعدادی از شهر‌های کشور برگزار می‌کند.

حمید بخشی ادامه داد: این کاروان قرآنی فردا، ۱۲ دی وارد استان اصفهان می‌شود از نماز مغرب و عشاء، در آستان امامزاده سلطان سیدعلی نایین، با اجرای مهدی صفری و تلاوت سیدمصطفی حسینی و سعید پرویزی میهمان اهالی نایین خواهد بود.

او درباره ادامه برنامه‌های کاروان قرآنی شهید سلیمانی گفت: دارالقرآن اهل بیت (ع) خمینی‌شهر سه‌شنبه، ۱۳ دی از نماز ظهر و عصر، مقصد بعدی کاروان است که با اجرای هادی صلح‌جو و تلاوت مهدی غلام‌نژاد، حمیدرضا احمدی‌وفا و احمد ابوالقاسمی محفل نورانی را برگزار می‌کند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شامگاه ۱۳ دی، کاروان به یادمان شهدای نجف‌آباد و مزار شهید محسن حججی می‌رود و از نماز مغرب و عشاء برنامه‌های قرآنی خواهد داشت.

به گفته بخشی، این کاروان، پنجشنبه، ۱۵ دی در آخرین روز حضور خود در استان اصفهان، از نماز ظهر و عصر در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در آران و بیدگل و از نماز مغرب و عشاء در امامزاده علی بن محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان به اجرای برنامه می‌پردازد.

او افزود: این دو محفل قرآنی با اجرای حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و تلاوت احمد ابوالقاسمی، حمیدرضا احمدی‌وفا و مهدی غلام‌نژاد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.