اغتشاشات اخیر، انتقام دشمن از اتحاد و انسجام ملی ایرانیان بود

رییس کل دادگستری گلستان گفت: اغتشاشات اخیر، انتقام دشمن از اتحاد و انسجام ملی ایرانیان بود.

حیدر آسیابی امروز یکشنبه ۱۱ دی در دیدار با جمعی از بسیجیان استان گلستان گفت: در دهه‌های گذشته هر جا به دستاورد بزرگ و اتحاد ملی رسیدیم دشمن از لجاجت خود شروع به انتقام گرفتن کرد.

آسیابی افزود: امروز به جایی رسیده ایم که دشمن جرات مقابله نظامی با ما را ندارد و برای همین به دنبال ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور است و هر بار یک موضوع را بهانه می‌کند.

او ادامه داد: وقتی دشمن نتوانست در میدان نظامی با ما مقابله کند از راه اغتشاشات وارد شد تا به اتحاد و انسجام ملی ما ضربه بزند و دستاورد‌های نظام را عرصه‌های منطقه‌ای و نظامی کمرنگ جلوه دهد.

آسیابی با قدردانی از حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها گفت: در چهار دهه اخیر، آن چیزی که همیشه این انقلاب را حفظ کرده، حضور بسیجیان بوده است.

او ادامه داد: امروز دشمن در برابر موجودیت اسلام قرار گرفته است و برای همین در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام ارشد قوه قضاییه در استان گلستان با اشاره به آرامش استان در وقایع اخیر کشور گفت: اگر در استان گلستان تلفات جانی نداشتیم و خسارت و تخریب کمی داشتیم مرهون حضور به موقع سپاه و بسیج در عرصه و در کنار ماموران خدوم انتظامی بود و ما قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های آن‌ها هستیم.

آسیابی بر ضرورت هوشیاری نیرو‌های انقلابی تاکید کرد و گفت: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام ما استفاده می‌کند و ما باید هوشیارتر از همیشه در صحنه باشیم و اوضاع را رصد کنیم.

سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان هم در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های بسیجیان در کنترل ناآرامی‌های اخیر در استان گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر شکست خورد، اما نابود نشد و به همین علت باید همچنان هوشیار باشیم.

ملک شاهکویی گفت: حضور به موقع بسیجیان در آرام کردن اغتشاشات، اثرگذار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.