شهدا سند جنایات آمریکا و غرب هستند

امام جمعه موقت تهران گفت: شهدا با بازگشتشان حیات خود را به ما نمایان و موج جدیدی از مقاومت، استقامت و صبر را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران بیان اینکه امروز ما در کشورمان استقلال، عزت و سرافرازی داریم، اظهار داشت: کشور ما، کشور ایمان و مقاومت است و به همه عالم انقلاب خود را معرفی کرده و روحیه حماسی خود را به بیرون از مرز‌های خود صادر کرده است.

امام جمعه موقت تهران افزود: کشور ما امروز در عرصه علم و فناوری، قدرت دفاعی و ایجاد دانش‌بنیان ها، نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها و همچنین در عرصه فرهنگ، ایجاد حماسه اربعین، تشییع شهدا و نه گفتن به اشرار و غربگراها، درخشیده است.

وی ادامه داد: ملت ما با سختی‌ها دست و پنجه نرم کرده و می‌کند، همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، علی‌رغم نداشتن امکانات مقابل صدام که قدرت‌های جهانی حامی او بودند، ایستاد و با استقامت، صبر، توکل، توسل و ولایت‌مداری، معجزه‌آسا دشمن را بعد از هشت سال دشمن سرافکنده کردند.

حجت الاسلام و السلمین صدیقی با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی که فشار زیادی بر ملت ما ناشی از تحریم‌ها و غیر تحریم‌ها وارد شده است، به نفوذ غرب‌گرا‌ها و فساد‌ها اشاره کرد و گفت: ملت ایران با تشییع پیکر‌های شهدا، در کنار این فشار اقتصادی، هجمه تبلیغاتی جهانی، دروغ‌سازی، کشته‌سازی، آدم‌کشی، شرارت، قرآن‌سوزی، هجوم به مساجد و اهانت به حجاب و بحران‌هایی که استکبار جهانی و آبادی آن برای ما ایجاد کردند، چشمان دنیا را خیره کرد.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم از شهدا داریم، گفت: این شهدا به ما اطلاع می‌دهند که ما نزد خدا روزی می‌خوریم و به ما بشارت می‌دهند که شما که در خط شهدا استقامت کردید، آینده خوبی در پیش دارید. استقامت، آتش جنگ جهانی را به نفع شما پایان داد و توطئه‌های منافقین، نفوذی‌ها و غرب‌گرا‌ها را خنثی و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.

حجت‌الاسلام صدیقی، شهدا را سند جنایات آمریکا و غرب دانست و تصریح کرد: شهدا به ما هشدار می‌دهند که دشمن شما آمریکا، صهیونیست‌ها، تروریست‌ها، تکفیری‌ها و فتنه‌گران تشنه قدرت هستند.

امام جمعه موقت تهران، شهید حاج قاسم سلیمانی را سرباز ولایت، بزرگ قهرمان تاریخ، بزرگ الگوی ولایت عنوان کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با شکست داعش، امنیت منطقه و امنیت جهان را برای بشریت به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: ملت ایران در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا نشان داده‌اند که خط آن‌ها خط شهادت، خط شهدا خط ولایت و خط ولایت، خط استقلال، پیشرفت، رفع مشکلات، امید، اتحاد، کمک‌های مومنانه و ایستادگی است.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: وعده خدا حق است؛ چراکه در جنگ تحمیلی و توطئه‌ها استقامت کردیم و پیروز شدیم و در اقتصاد نیز مقاومت می‌کنیم و پیروز می‌شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی خاطرنشان کرد: شهدا با خون خود شعار‌های خود را امضا کردند و امروز با آمدن خود، می‌گویند راه ما حق است و در این راه استقامت کنید، تا خداوند پیروزی بر فقر، گرانی، فتنه‌ها و توطئه‌ها را نصیب شما کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا خون دادند تا مشکلات مردم حل شود، خطاب به مسئولان گفت: مردم را پشت در نگه ندارید و مشکلات آن‌ها را زود حل کنید.

در ادامه حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس اظهار کرد: امروز فضای سازمان ثبت اسناد با حضور این شهید گمنام دفاع مقدس عطرآگین شد و کارکنان ثبت اسناد استقبال خوبی از این شهید گمنام داشتند و مراسم بزرگ و با شکوهی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در باران فتنه های امروز، شهدا راهنمای ما هستند و خون شهدا امتداد خون امام حسین(ع) است اظهار داشت: این شهدا برای ما شاخص هستند و امیدواریم بتوانیم به نحو احسن در قبال آنان ادای وظیفه کنیم.

این مسئول عالی قضایی از تمامی مدیران و کارکنان این سازمان، مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق، بسیجیان و اقشار مردم برای حضور در این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است شهید گمنام دفن شده در سازمان ثبت اسناد ۱۸ سال سن دارد که در عملیات بدر به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در شرق دجله تفحص شده است.

برچسب ها: شهدا ، فتنه دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار